Wednesday, March 05, 2008

Endise

Gecen gun Barisi ayak bas parmagindaki bir problem icin doktora goturecektim. Aksamdan planimizi yapmak icin hep birlikte konusuyoruz. Cumhurla ben mutfaktayiz .

Ben: Baris ben seni 9:30 da okuldan alirim.
Baris :tamam anne..Ama benim bir problemim var..
Biz: neymis?
Baris: Beni bir cocuk takip ediyor!
Allahim ne oldugunu anlamak icin Cumhurla birbirimize baktik, soyledigi andan itibaren kafamdan bir suru abuk subuk sey gecti. Nasil takip edebilir, neden ediyor, psikopatmi, yoksa baska bir sey mi, cok korktum ve heyecanlandim.
Biz: Nasil yani takip ediyor diyebildik.
Baris: Okula yeni bir Japon cocuk geldi, siniflarin yerlerini bilmiyor benim pesimden geliyor :))Ama neyse baska bir arkadasimla gider artik dedi.
Biz : HIIII.. Iyi o zaman. Oglum sunu bastan soylesene..
Hey allahim dedim cok sukur..:))


Ayagindaki problem de gecen yaz Izmirde kuzeniyle evin icinde top oynuyorlardi:)) Baris topa vuracagim derken ayagini yere vurmus, bas parmagi sismisti. Neyse doktora goturduk ilac ,merhem falan verdi gecti, ama sisligi kalmisti. Gecen hafta bas parmaginin yaninda
İltihabik birsey olmus. Bir hafta olmus biz soylemiyor..
Doktora gittik Baris sandelyeye oturdu. Doktor bakti tirnaginin bir kismini kesecegim dedi.. Megerse tirnak batmis. Baris korktu tabi.. Sorulara basladi bir suru sey sordu, yarisini anlamadim ben:)) yada cogunu:)) Neyse pas parmagina igne yapti ama once Baris sorulariyla Doktoru bunaltti. Olmasam sonra olsam , aciyacakmi, vs.. Neyse sonunda ikna oldu igneleri oldu hemde bir kac kez.. Elimide tutuyor bu arada, doktor dedi ki annenin parmaklarini kiracaksin, bende benim icin iyi, masaj oluyor dedim:)) Neyse operasyon bitti..Baris basladi okula gidecekmiyim, doktor yuzmeye , kayaga gidebilirsin diyor bizimkiside okula gidebilecekmiyim diye soruyor:)) Doktorda guluyor..
Rapor verdi doktor ama annene bagli , ama gitmende bir sakinca gormuyorum dedi, gitmedi tabii.. Bana kalsa goturecektim ama babasina dua etsin. (gaddar anne)
Ama igneler parmagina batarken cok aci duydu:((Severim ben onu..

No comments: