Friday, April 20, 2007

Kahvalti

Yasadigim yerde bizim yufkalarimizdan bulamiyoruz. Ama baklava icin kullanilan ince yufkalardan bulabiliyoruz. Bende bu yufkalardan kahvalti icin degisik borekler yaptim. Yine deneme :)
Bir tanesinin icinine peynir koydum. Bir tanesinin icine sosis , oburunun icine kasar, mozrella ve baharatlar koydum. Bir tanesinin icinede tahin+seker+ceviz+tarcin koydum. Iste en cok bunu sevdim. Sosisli olanlar biraz yagli olmustu ama Baris tarafindan hemen hepsi silinip supruldu:)) Hepsini pisirmeden kesmistim keske kasarli olan karisimi kesmeseymisim:)) icindekiler tepsinin icine yayilmislardi:))
Severek ve begenerek yedik ama 3 gun kosmammmm lazimmm:))








3 comments:

Mr_TD said...

seni cok anonym gördüm :)

Ellerine saglik,hespi cok basarili gözüyor.Seninkiler yasiyor valla :D

Anonymous said...

Hepside harika görünüyorlar Ayşin'cim.Ellerine sağlık.Aferin sana iyi gidiyosun.Çalışmalara devam et sen.Gelecekte ki projelerimizde senin bu çalışmaların eminim çok işimize yarayacak.Bo bol deneme yap,ama sakın hepsini sen yeme:)Yusyuvarlak bi ortak istemiyorum kendime.Çok öpüyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

tipitip said...

Okuldayım, saat 5, karnım aç. Oldu mu şimdi Aysin'cim...
Milföy hamuruna benziyor bunlar. Ayrıca çooook güzel görünüyorlar. Barış silip süpürmekte çok haklı :)