Saturday, November 18, 2006

Cadilar Bayrami Kostumu



Biraz gec kaldim ben ama, merak edenler icin. Baska cocuklarinda kostumleri cok guzeldi .
O zamanlar Ankaradan bir arkadasimla konusurken Ramazan Bayraminda ne yapacagimizi sordu bende onu kizdirmak icin biz Cadilar bayramini kutlayacagiz demistim. Oda bana zaten siz artik Amerikali oldunuz ne olacak kizim sizden de bu beklenir zaten demisdi ve gulmustuk. Cocuklara bol bol seker dagittik bazilarinin elinde seker torbasi yerine yastik kilifi vardi:))
Baris da seker toplamis geldi evdeki sekerlerle bir suru sekerimiz oldu peki ben ne yaptim onlari her gun birer avuc cope attim..Cok kisa surede tukendi. Baris bu iste bir gariplik oldugunu anlayip anne sen sakladin sekerleri diye bana kizdi bende sen yemissindir oglum dedim neden saklayayim. Inanmadi ama pekte uzerime gelmedi...Burayi okursa yandim ben:))) Sakin soylemeyin oldumu :))
Sevgilerimle.

2 comments:

Anonymous said...

Nihayet dönmüşsün arkadaşım ya.Çok sevindim.Seni tekrar burdan izlemek çok güzel olacak,evet iyi ki döndün.Çok özlemişim senin güzel yazılarını ve maceralarını.Tabi bu arada senide çok özledim.Şimdilik hoşçakal.Öptüm hepinizi.

Aysin said...

Bende seni gordugume sevindim arkadasim. Tesekkur ederim iltifatlarin icin Ferhan'cim. Bende sizi opuyorum.