Thursday, June 01, 2006

Selam dostlar

Dostluk

O gider, bu gider, şu gider,
dostluk, sen yanı başımızda kalırsın.

Biz haber etmeden haberimizi alırsın,
yedi yıllık yoldan kuş kanadıyla gelirsin.

Gözümüzün dilinden anlar, elimizin sırrını bilirsin.
Namuslu bir kitap gibi güler, alnımızın terini silersin.

O gider, bu gider, şu gider,
dostluk,sen yanı başımızda kalırsın

Nazım Hikmet RAN



Biliyorum hepiniz beni cok ozlediniz:)) gelen e-mailler,telefonlar ,faxlar, yetmedi hatiri sayilir kisiler gonderdiniz yeniden gelmem icin :) tatatatataamm Iste burdayim, sizsiz yapabilirmiyim ben...Bende sizi cok ozledim yemin ederim...

Bundan sonra hemen her gun burda olacagim insallaaaah ...Neden mi? Tabiki artik English derslerim bitti ohh cok sukur,gerci hala tam ogrenemedim ama olsun en azindan telaffuzu duzelttim:) ...(Bazi arkadaslara duyurulur,donunce onlarla ozel ilgilenecegim ... ) :))
Donmeme az kaldi insallah Agustos ortasi ordayim..Biletlerimizi daha almadik ama yerimizi ayirttik..Donmemize az kaldi ya evde haliyle hep bununla ilgili konusuyoruz..Bende gunduz yogun bir sekilde neyle ilgilendiysem yada dusunduysem gece ruyamda gorurum...Dun gece ruyamda burda kalis suremiz uzatilmis hemde 7 sene ayyy kabus gibiydi vallaaa...Neyse ki ruyaydi...Iste boyle dostlar bugunluk bu kadar yarin yine burdayim...Oya Basar'in bir zamanlar dedigi gibi
" Beni bekleyin anacim ,reklamlardan sonra donecegim Byeeee":))

2 comments:

Anonymous said...

sekerim hosgeldin. seni bulması icin gonderdigim ulak seni bulamadan geri dondu diye onu fıskiyenin altında bogdum. artık o orada bir heykel.
optum

Aysin said...

zeynep'cim sende hosgeldin...O ulagi bogdugun iyi olmus demekki beni iyi aramamis...Ama bende iyi saklanmisim...Bende seni cok optum...