Friday, April 14, 2006

Yalnizlik

Cuma aksami evdeyim ve yalnizim..Nedeni esimle oglum bowling oynamaya gittiler benim canim istemedi nedense :)
Yanlizliktan hoslaniyorum galiba, aslinda ezelden beri severim ..."Itiraf ediyorum" Turkiyedeykende esim ara sira oglumla Izmire giderdi,bende gece oldugunda evdeki isiklari kapatir ev telefonuna cevap vermezdim, sadece cep telefonuma cevap verirdim(hehehe) hani biri gelirse yada gelmek isterse evde degilim imaji vermek icin...Yemekde yapmazdim ne bulursam yerdim ya da eve tok gelirdim..Kanepeye oturup kitap,dergi ne bulursam artik okurdum..Tv ,dvd izler istedigim muzikleri dinlerdim..Kocaman yatakta rahatca uyurdum..Yemek derdi yok,ses yok,gurultu yok cok iyi gelirdi o saatler bana ..Gunduzde gezmeye gider,uzun zamandir gormedigim arkadaslarimla bulusur gezerdik..Ozlemisim o gunleri galiba:))Olsun yine yaparim az kaldi zaten:))Bu seferde isime yaradi yazi yazdim bloguma :))

No comments: