Sunday, April 09, 2006

Pazar yuruyusum


Bir iki hafta once pazar sabahi saat 8.30 telefon caldi..Kosturup actim telefonu kardesimin esi,abla nasilsiniz iyimisiniz diyor.Iyiyiz dedim uyuyorduk,olsun sonra devam edersin uyumana,konusalim dedi..:))Neyse sohbet ettik biraz sonra tekrar yattim malesef uyuyamadim..Baktim bizimkiler derin uykuda giyinip yuruyuse cikayim bari dedim..
Disari adim attim hava pek guzel degil yagmur yagdi yagacak ciseliyor,eh dedim yagmur sana inat donmuyorum eve ama cok yagarsan donecegim..Yagmurlugumun kapsonunu gecirdim kafama ruzgar da vardi cunku...Kulaklarim usumedi ama cenem dondu:)) Yanima fotograf makinamida almistim..




Bu yolu artik biliyorsunuz,

Amerikadan dondugumde ozleyecegim bir iki seyden biri bu yuruyus yolu olacak...






Yuruyuse basladim...
Hehehe.. Cok belli oluyor degilmi?








Aslinda bazi Amerikalilar sporu cok seviyorlar...Sabah saat 9.30 bisiklete binen insanlar vardi...














Baba ve ogluda Golf oynuyorlar..

Yuruyus yolu buyukce bir golf sahasinin yanindan geciyor..Etrafini tempolu bir yuruyusle 1 saate yakin bir zamanda tamamliyorsunuz.Ama yuruyus yolu bu kadarla kalmiyor tabi cok uzun hemde cok..Keske Ankarada da boyle bir yurume yolu olsa:)





Saha buyuk olunca bazi golfculer bu arabalari kullaniyorlar...










Gune guzel baslamak icin iyi bir secim:))Anneleri nerdeydi bilmiyorum:))

Bir saat kadar yurudukten sonra eve dondum donerken yagmur hizlanmisti:))Islandim ama degdi ,temiz hava arkasindan da bol gida:))

5 comments:

Anonymous said...

aysincim ne guzel hepimizin haftasonu cok guzel gecmıs;)
o bısıklettekı kadını gorunce sen sandım ama degıl galıba:) bugun sureklı bırılerını benzetıyorum hadı hayırlısı bakalım ...:)

Aysin said...

Hayir ben degilim:))Ama bende biniyorum bisiklete,sende patenlerinle kay..Bende alacagim denemeyi istiyorum,ogrenmek kolay mi?

Anonymous said...

aysincim:) paten aslında bana kolay gelmişti ama uzun zaman oldu kaymayalı ve bende yeniden başlayacağım gibi...ilk önce kask, dizlik gibi şeyleri mutlaka tak ve sonra düşmekten korkma:) ve mutlaka sen kayarken yanında birileri olsun ya da tutunabılecegın yerler...
bende dun ayakkabılarımın arasında patenleri gorunce içim gitti...
sevgiler..

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Sofas baker Mens leather trench coats Praktikant mutual funds Businesses that resurface tennis courts in ky modafinil pharmacology Vocabulary bingo lesson plans Lowest price invacare wheelchair parts online etruscan gold jewelry 1991 buick rivierra Compaq ipaq ppc Colledge bikini ford fiesta car alarms digital keypad combination starter kill for car alarm research green tea acne thatcham approved alarms car manufacturers 1993 acura integra guitar lesbians dfi alarm car great lakes cycle and fitness200 ice hockey equipment

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Martha&aposs vineyard massachusetts mortgages Canada bulk server consumer email list didrex online cod Order prozac for consumers Kids monagrammed backpacks Adware removal spyware http://www.h2-hummer-commercial-song-music.info Music downloads for pda watches