Monday, April 24, 2006

Melis

KARDELEN

Ne senden fazlayım
Ne senden az
Aynı macerada, ayrı biraz
Gözle biçim biçim
Kalple anlar içim
Ayrı gayrı olmaz
Sen yoksan ben hiçim
Aç kardelen aç

Dağın olayım, suyun olayım
Göğün olayım aç
Her çiçeğin kar altından

Güneşe giden masalında
Yaşamak yeniden tazelenir
Yeniden anlamlanır
Işığa uzanırken kardelen
Kış rüyasından
Ümidin mucizesiyle
Sevince uyanır

Arkadasimin kucuk kizi ameliyat oldu...Bugun dualarimiz hep Melis icindi...Simdide bir an once iyilesip aramiza donmesi icin dua ediyoruz..
Melisi cok seviyoruz..
Annesi onu Kardelen ciceklerine benzettigini soylemisti bir gun bana..
Bende Sezen Aksu'nun Kardelen'ler sarkisinin sozlerini senin icin yayinliyorum guzel Melis'cim sen cok guclusun, herseye ragmen hayata oyle bir gucle tutunmussun ki O guc seni ve sen o gucu hic birakmayin.Annenin Babanin ve seni sevenlerin sevgisi seni hayatta tutuyor guzel kizim benim..Allah sana uzun omurler ve saglikli gunler versin bebegim...

7 comments:

Anonymous said...

canım merhabalar uzun zamandır yazamadım kusuruma bakma ama bütün yazılarını toptonda olsa okudum öncelikle arkadaşının kızına allah şifalıklar versin çok geçmiş olsun bu hafta sonu çıkışa çıkıyorum ara ara gelip çalışacam o zamanlar yazarım bu arada hayatımda çok değişiklikler oldu paylaşmak istedim çok üzüleceksin biliyorum ama kayınvaildemle ayrıldık artık biraz maceralı oldu ama çok şükür allahıma 20 yıl sonra özgürlüğüme kavuştum o yüzden bu sıraları yazamadım zor dönemler geçirdim hakkımızda hayırlısı böyleymiş oğlumla inşallah güzel günler bizimle olur sen nasılsın iyimisin güzel renkli bir hayatın var gördüğüm kadarıyla çok daha güzel günler seninle ailenle birlikte olsun seni çok seviyorum öpüyorum kendine iyi bak inan hep kalbimizdesin biran önce kavuşmak dileğiyle

Anonymous said...

Güzel Melis'e acil şifalar diliyorum.Allah onu da ,tüm çocukları da anne babalarına bağışlasın.

Aysin said...

Delimisin Remziye neden uzuleyim...Seni bu konuda en cok destekleyen bendim biliyorsun..Cok iyi yapmissin artik ozgur bir kadin olarak yolunda ilerleyebilirsin..Artik kimseyi kafana takma..Guzel gunler artik sizinle olacak ben buna inaniyorum..Sizi kocaman opuyorum oglunuda op benim icin...


Ferhan'cim sagolasin..Amin diyorum...

Anonymous said...

aysincim merhabalar uzun 1 aradan sonra..
melise çok uzun ömürler diliyorum daima sevdkleri ile olsun...
O2nun için dua edeceğim o minkik ve güzel kız için ailesi için...
"haydi iyileş melis"...

Aysin said...

Zeynep'cim hosgeldin sensiz olmuyordu iyiki geldin..

tipitip said...

Aysin, nerelerdesin, güzel Melis'den haber var mı?

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Recover data from network drive http://www.home-interior-decor.info free pop up blocker trial Best spyware killer Mesotherapy video Menopause estrogen replacement drugstore http://www.ite-circuit-breaker.info Timeshare and dnc Waterford jewelry heart earrings Cycle image 240 rear tire conversion merchant processing account fragrance Mp3 seo taiji Assassins game 2006 water filters service internet fax Out of this world moving company Cosmetics nails christian dior nails Softabs tadalafil honeywell hwm 255 humidifier