Sunday, March 05, 2006

Ucak Muzesi




Hocam muzeler ,sergiler,konserler uzerine yazilar yazalim mi demis ..Ben evet diyorum...:)) Bu muzeyi gezeli epey olmustu muze deyince aklima geldi hemen...Seattle baska muzeye gitmemisiz..Listeye alindi..
Buradaki resimlerle Seattle Air Museum lingdeki resimlere bakarak guzel bir yer oldugunu sizde goreceksiniz..











Bu ucaga bakinca da kulaklarini cok cekmisler kepce kulakli
olmus dedik..



Az yazi cok resim..Sizi ucaklarla basbasa birakiyorum...Gezin gezebildiginiz kadar....













































Uzay Kapsulu

Ay Araci

Sevgiler...

5 comments:

Mr_TD said...

bende sizin garajdan resimler zannetim :-)

Ucak cok iyi olmus, sanirim Harrier ucaklarindan,diklemesine kalkan(Hocayim ya biraz bilgi vermezsem olmaz :-) )

Film calismalari nasil gidiyor?

Aysin said...

Valla korlemesine bir seyler yapacagim artik..Sanirim olacak..Ama su sira biraz isim vardi bugun epey ugrastim ama olmadi..Ama yapacagim..Seninde bilmedigin yok yani hocam..Senden ogrenecegimiz cok seyler var demek ki:))

Anonymous said...

bu uçakları görünce benim de aklıma ankaradaki tren müzesi geldi hehee:)))
bende orayı anlatırım belki:))

uçağın kepçe kulak olayında koptum, artık tüm uçaklara bakınca sen geleceksin aklıma bu güzel benzetmenle;)

Mr_TD said...

@zynep
"bu uçakları görünce benim de aklıma ankaradaki tren müzesi geldi " bu lafini cok tuttum.Bundan yeni birsey daha üretebiliriz herhalde,yeni cümlelelr

Aysin said...

Mr TD beynin surekli calisiyor..:))