Thursday, March 30, 2006

Level 3

3 gundur Highline Community College'deki sinifina gidiyorum ve kendimi cok kotu hissediyorum...Aglayip aglayip kusacagim bende Mr TD gibi:))
BU sinif Level 3 ve Level 4 karisik bir sinif..Sinifta 30 kisiyiz ve sadece 7 kisi Level 3 ve dersler Level 4 gore ,ne kadar zor durumdayiz anlayin..Sinifin ogretmeni yeni geldi ilk gun hosuma gitmedi ama yinede hemen karar vermek istemedim...Ama bugun Level 3 ogrencileri olarak isyan ettik ve yeni ogretmeni asistanina sikayet ettik :))...
Yeni ogretmenin adi Susan ..Susan hic durmadan konusuyor..Iki saat boyunca bir dakika bile ustelik soru cozerken bile susmadi bugun..Sinifa hic hakim degil ,sinifta kendi aralarinda konusanlarmi ararsin,telefonla konusanlarmi,cat cat diye sakiz cigneyenlermi,kendi hep konustugu icin bunlari duymuyor heralde...Hic bir sey demiyor deli olacagim yakinda...Ders anlatirken kesik kesik anlatiyor,konudan konuya atliyor ,asistanina soruyor,ogrenciler yanlislarini duzeltiyor..Dersleride Level 4 gore anlatiyor, yazik bana yaaa...Bu durumdan sadece ben sikayetci degilim ama butun sinifin yuzu asik...Hemen bir cozum bulmam gerekiyor hic vakit kaybetmeden...
Bu gittigim college'in deniz kenarinda bir kampusu var eger sabah saatlerinde acik bir sinif varsa oraya gitmeyi dusunuyorum..Yoksa Susan her gun cekilecek dert degil ..
Pazartesiye bir suru odevim var ,sorularda zorlanirsam Ingilizce bilen arkadaslara Comment olarak yazip yardimlarini isteyebilirim....Ne yapalim arkadaslik ,dostluk bu gunlerde belli olur degil mi...:))
Sevgilerimle....

4 comments:

Aysin said...

Tesekkur ederim Banu..Gercekten cok zor geldi bu Level nasil atlatacagim bilmiyorum...

Mr_TD said...

tamam tama sor cekirge,simdi kesin buralarda romanlar yazarsin.

:-)

Aysin said...

Roman kadar yazmam sen merak etme..

Anonymous said...

What a great site Tramadol bulk powder farmers insurance mesquite nv Basketball bracket cbs ncaa Lasers in security systems 7440 plotter attack bextra heart Combining wellbutrin marijuana Fha broker rules Cybersitter+9.5.5.12+crack Roulette probabilities