Thursday, March 16, 2006

:)

Bugun hocam kizmis bana hemen bir posting yap demis.Hakli aslinda bir haftadir yapmiyorum cunku canim istemiyor.Bilgisayarin basina oturuyorum yazmak icin yazmadan kalkiyorum..Turkiye krizim tuttu yine..Donem donem bana geliyor bu krizlerden..Kafam hic iyi degildi ama simdi daha iyiyim..Bu aralar evdeyim ya yapacak pek birsey de yok onunda etkisi var tabi....Sabah evdeki erkekler gittikten sonra yatip biraz uyuyayim diyorum olmuyor,gezeyim diyorum useniyorum..Alisveris de yapamiyorum,guvenlik nedeniyle kullandigim kredi kartimi iptal etmisler ,bende buraya gelirken tek bir kredi kartiyla gelmistim digerlerini iptal ettirmistim alisveris yapamamak da bir kriz sebebidir hanimlar bilir..Iki kere kasadan dondum dogru durust ingilizce de bilmiyorum kasadan kredi karti gecmiyor diye geri donmek ne kadar zormus arkadaslar elin memleketinde ..Turkiyede olsan allah allah borcumda yok ama neden gecmiyor acaba dersin:))Hani kasadakiler senin hakkinda yanlis dusunmesinler diye:))ama burda onuda soyleyemiyorum :))
Sinir oldum aradim bankayi anlattim ,onlarda aslinda biz yurt disina gondermiyoruz ama size gonderelim dediler ve bugun geldi ..Cok mutluyum...Yarin alisverise cikabilirim..
Bazen,OOOfff yaaa aslinda ne isimiz var ki burda diyorum..Gelmeseydik keske..Kurulmus bir duzenimiz vardi ,belli standartlari tutturmustuk ,kardeslerimizle, yigenlerimizle mutlu mesut guzel guzel yasiyorduk..Simdi burda ne var?...Kalabalik bir aileyken kaldik 3 kisi..Ben birde calisiyordum ,sosyal cevrem vardi ,arkadaslarim vardi ,hafta sonu gezilere giderdim,buraya gelince kendimi boslukta hissettim..Tamam burda da var arkadaslarim ama yillarin arkadasliklari gibi olmuyor tabi..Burda da guzel arkadaslar edindim hepsi de cok iyi insanlar.Ama ben yine oralari ozluyorum..Ozlemek kotu bir seymis arkadaslar...Ailenizden ,sevdiklerinizden uzakta olmak zor bunu biliyordum ama bu kadar uzakta olmak daha da zor inanin..Ayni memleket icinde olup baska sehirlerde olsaniz ozleyince gidersiniz boyle bir imkanda yok burda anasini satayim ,varda kulfetli ve cok zahmetli...Ne cok konustum ozlemle ilgili yaaa tamam sustum..:))
Bazen de iyi oldu diyoruz..Dunyaya bakis acimiz degisti,ufkumuz genisledi,yeni insanlar taniyip,yeni yerler gorduk..Burda bir cok sey ogrendik asla Turkiyede goremeyecegimiz yada yasayamayacagimiz seyleri yasadik ve gorduk...Daha sonra yazarim bunlar hakkinda ..
Aslinda anlatacak o kadar sey varki ama ben tembel bir ogrenci oldum...Kafamdaki bulutlar dagilinca insallah yazacagim...

10 comments:

Anonymous said...

canım benim ayşin inan çok merak ettim kaç gündür yazmayınca bizi kötü alıştırdım sabah gelince hiçbir işe bakmadan senin siteni açıyorum insan bazen karamsarlığa kapılıyor hayat dört dörtlük değil malesef seni en kısa zamanda aramızda görmek istiyorum kendine iyi bak sakın sıkılma sabrın sonu selamet unutma güzel şeyler düşün öpüyorum seni

Aysin said...

Remziyecim sagol,simdi iyiyim bilirsin sen beni pek karamsar duramam ben..Ama oluyor iste bazen ne yapalim..Allah baska ayriliklar vermesin degilmi.Bunlarda gecer nasil olsa...Sen neler atlattin benimki dert degil aslinda...Simdi kizdim kendime bak..OPuyorum seni...

Anonymous said...

Aysincigim, bulutlari dagitsinlar diye sana melekler gonderiyorum :) olur oyle bazen, bulutlar gelirrr ama sonra zeynep onlara peri tozu doker....
kizma kendine hem yahu, dert de sevinc de senin, hepsini sev..

Aysin said...

Haklisin zeynep ama ne biliyim ..Senin melekler bana geldiler zaten bugun ugradilar ben iyiyim artik dedim,siz baskalarina gidin,tamam dediler gittiler...Opuyorum seni..

Anonymous said...

canım arkadaşım buralar da sizi çok özledi.ama az kaldı canım yaa.evet özlem kötü ama güzel yönleride var.insan daha bi başka anlıyor sevdiklerinin değerini.Neyse sıkma sen canını,tak çantanı koluna güzel bi alışveriş yap,güzel ciciler al kendine bak hiç bişeyin kalmıycak..:)Biz pembe patikliler için bunun üstüne terapi tanımıyorum ben.Hadi hemen silkelen ve kendine gel,bidahada bizi bukadar habersiz bırakıp merak ettirme.Öptüm seni...:)

Anonymous said...

Aysin..
özlemek doğamızda var inan bana.. ben, yanımdaki sevdiğimi bile özlüyorum.. her işte bir hayır vardır deyip, mümkün olduğunca oradan ne kazanabilirm kendim için, ailem için diye düşün naçizane.. güzel günler seni bekliyor, bak kartın da gelmiş:))

Aysin said...

Tamam benim suslu pembe patikli arkadasim,kizinda senin gibi suslumu Ferhan.Alisverise cikacagim tabi kendime pempe terlik alayim bari ilk is olarak..Opuyorum seni...

Aysin said...

Evet Dilara haklisin...Yasasin kartim da geldi kendimi disari atip cantalari doldurmak lazim..

Anonymous said...

aysin'cim bak bugun gene geldim ve dedim ki hani nerede posting diyecekken bak sen yazmıssın bile:)))
hocan mutlu olacak aglayıp aglayıp kusmayacak hehhee:)))

bak sevgili Zeynep'ciğimin perileri getirmiş sana kredi kartını haydi kucucukte olsa 1 gulumseme ve at kendını dısarlara....cıcekler al, guzel seylere bak, dokun, gülümse onlara:)))
uzulmek yok bak haftasonu geldi bile......
özlemeye gelince bir gun arkana donup 1 bakacaksın ki aslında sımdı baska seyleri ozluyorsun....özlemek hiç bitmiyor işte ;))

Aysin said...

Evet ozlemek hic bitmiyor:))