Sunday, February 12, 2006

Seattle gunesli bir gun





Sabah gunesi gorunce kahvaltidan sonra hemen kendimizi disari attik.Surekli yagmur yagdigi icin gunesi ozluyoruz..Burada Seattle'de Bremerton Adasi var oraya gitmeye karar verdik, sevgili kocam evden cikmadan bilgisayardan yol guzergahini cikaralim dedi onun bu isi yapmasi
en az yarim saat amann bosver buluruz yolu ben sana tarif ederim dedim.Her zaman yon bilgime cok guvenirim:)benimle fazla ugrasmamak icin yola ciktik...Biraz zorlanmayla feribota binecegimiz yere geldik...Tabi kalkis saatlerine bakmadigimiz icin 1.30 saat kadar bekledik ama gunes olunca bizi uzmedi bu beklemek...Feribotumuza bindik arabamizi parkettik yukari cikip yol boyunca hic iceri girmedik cunku manzara cok guzeldi.. Bu arada gunes bulutlarin arkasina saklandi ama biz yinede iceri girmedik..

Seattle'nin unlu Space Needle ..Bizim Ankara daki Atakule'ye cok benziyor bende zaten ona oyle diyorum...Ankara da bir tek deniz eksik...Hemde Ankara daha guzel:))







Martilar bize yol boyuna eslik ettiler..Zaten insanlara cok alisiklar biz onlardan korktuk onlar bizden korkmuyorlar:))Benim oglanin elinde tost vardi cocugun ustune ustune geliyorlardi oglum da korktu iceri girdi tostunu yedikten sonra cikti disari:))





Yol boyunca manzara guzel demistim.Yerlesim alanlari ve evleri harika.Burdaki evlere bayiliyorum evlerin arkasi orman, yazin halini bir dusunun birde bu kis hali...Burada zaten her yerden agac fiskiriyor bos alan yok her taraf agaclarla dolu...
Yolculuk ne kadar surdu bilmiyorum ama kisa degildi..Neyse adamiza geldik sonra Pouisboadli kasabaya dogru yola ciktik orasinin guzel oldugunu arkadaslarimizdan duymustuk..Haritada olmadigi icin elimizde,biraz burda da zorlandik ama bulduk:))Burasida cok guzel bir kasaba ...Benim oglum 13 yasinda biraz da huysuz en buyuk takintisi gezerken benim dukkanlari dolasmam :))Yine bu konuda huysuzluk yapti hepsini dolasamadim ama dolastiklarim cam esya satan bir iki dukkandi hepside cok guzel seylerdi ama oldukca pahaliydi..Hic bir sey alamadim tabi...Benim huysuz bir kere huysuzlaninca devami gelir aciktim ,susadim falan ,ben zaten gelmeyelim demistim gibi laflari ard arda siralayinca bizde kari koca buraya bir daha gelmeyi ama onu getirmemeyi dusunduk..:))


Bu arada makinamizin pilide bitince ikinci kez gelmemiz kazanmis oldu:))Burasi cok buyuk bir yer degil kucuk bir yer ama cok guzel..Zaten agac ve su olan yerler her zaman guzel gelir bana..Donusumuzu feribotla yapmayip karayolu ile donelim dedik hem daha kisa olur gibi geldi yol..Bu sefer pek zorlanmadik yolu bulmak icin ama bizim huysuz yiyecek yiyecek diye tutturunca atistirmalik bir seyler alalim diye otabandan ciktik,nereye saklamislarsa yiyecek satan yerleri bulamadik geri donduk:))Neyse cocuk acliktan olmeden yasadigimiz yere geldik ...Burada Mongalian Grill diye bir lokanta var oraya geldik karnimiz doyurduk....Uzerine dondurmalarimizi yedik...Bizim huysuzun yuzu gulmeye baslamisti:))Sonrada evimiz gelip cayimizi demledik film izledik...Yarin sanirim gezmeye gitmeyecegiz:)))






eee bu kisma yazacak bir sey kalmadi..:)) Biliyorum resimler asker gibi olmus ama zamanla duzeltirim:))





2 comments:

Mr_TD said...

bak iste süper oluyor , resimler cok iyi , kameran iyi demek :-)

Resimleri uplad ederken, sol tarafa koyduktan sonra,resmi haifi asagiya cekersenonun altindaki ya da üstündeki yazilar onun cevresini sarar zaten,göze daha güzel gözükür diye düsünüyorum, ama bu beni düsüncem , seni yönledirmis olmayayim.

Bence bu stilini hic bozma.Aynen devam.

Aysin said...

Tesekkur ederim...Dusuncelerin benim icin onemli beni yonlendirebilirsin ben memnun oluyorum...:))MOH'a selamlar...