Wednesday, February 22, 2006

Anne ve ogulun siir calismasi

Esim egitim icin bir haftaligina baska bir sehre gitti..Biz yanlizdik bu hafta oglumla ,sorunsuz iyi gidiyor simdilik:))
Gerci bir ani bir anina uymasada..Gecen gece televizyonu,bilgisayari kapattim..Cunku cok seyretmisti ve cok oyun oynamisti ,bu arada okullar da bir hafta tatil...Tabi bu durum beyefendinin hosuna gitmedi...Bende ders calismaya calisiyorum..:))
Yanibasima geldi buyuyor ya ,hani diklenerek anne madem bunlari engelledin bana yapacak bir sey bul o zaman dedi..Ben saymaya basladim...
Kitap oku,
Hayir...
Resim yap,
Hayir...
Temizlik yap,odani topla,yemek yap:),git biraz uyu,
Hayir...
Oyun oyna ,
Once hayir ,sonra evet evet..Simdide ne oynayacagim soyle ..Ama hala sabirliyim ..
Baktim olmayacak kapatim defteri kitabi oyle fiziki oyunlar oynacak halimde yok....
((Seneler once annemle evde tv izlerken birden elektrikler kesilmisti..Bizde annemle sarki soylemistik saatlerce annemin favori sarkisi o zamanlar "Aksam oldu huzunlendim ben yine" idi.Birde "Yuksuk yuksek tepelere ev kurmasinlar"guzelde soylerdi ..Hala cok severim elektrik kesilde sohbet etsek derim bazen..Birden yazarken bu geldi aklima...Ertesi gun alt komsumuz anneme ne guzel sarkilar soylediniz tesekkur ederim demis :))...Aslinda annem izin verseydi o zamanlar sarkici olacaktim ama neyse:))...))
Evet konumuza donuyorum..Dedimki hadi seninle siir yazalim...
Oturdugum yerden en kolay bu geldi :))...Ortaya bir sey cikti ama siir degil tabi..
Ama biz cok eglendik ve cok gulduk...Siiri yazayim tabi buraya o kadar israr sonucunda dayanamadim....Konuyla ilgili olarak meyve yiyorduk ..

Siirin provasini yaparken...

Agactan aldim portakal,
Niyazi dusme dalda kal,
Portakallari sepete topla,
Sonra daldan asagi atla
Annem recel yapacak az sonra...

Niyazi'yi tanimiyoruz o konu mankeni ..:)


Sevgiler...

4 comments:

Anonymous said...

Aman Allah'ım ne kadar büyümüş ne kadar değişmişsin güzel oğlum. Gözlerime inanamadım, acayip yakışıklı olmuşsun. İnan hepimiz seni çok özledik. Kızlar her geldiklerinde buzdolabının üzerindeki resimlerine bakıyoruz ikisi de seni hiç unutmadı,hemen Barış abi diyorlar. Hazal ablan da seni çok özledi. Cadı annene de söyle senin resimlerinle donatsın sayfasını. Baktıkça içimiz açılsın. Sizi çok özledik.

Aysin said...

Amannn oda sizi ozledii.Her gun birinizin adini sayikliyor..Hatta Hazal ablamla kavga etmeyi bile ozledim dedi gecen gun cok gulduk..
Cok fazla koymuyorum resmini oglumun kizlarin kapida kuyruk olmasini istemiyorum..Opuyorum..

Anonymous said...

süper yaaaa:)))

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Car loan chicago credit hair loss solution